Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 14:20   #41
fabi
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
fabi er på en erverdig vei

Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Spørs om kanskje du bør engasjere deg i å svare selv siden du mener andre gir "unødvendige" svar. Har du noe bedre å bidra med - så BIDRA istedet for å klag over svar som gis - her gis det etter beste evne og ønske om å hjelpe! Og siden du også ikke mener noen spørsmål er for dumme - hva om DU da svarer på disse istedet for å irritere deg over hva andre svarer?
Og hvis svarene blir for "dumme" så kan jo du bruke din egen anbefaling - la være å les! Synes du anklager mye og fraskriver deg selv mye ansvar for å bidra her...

Husk at vi er da ikke betalt som servicepersoner i kundesenteret www.lavkarbo.no - vi er alle her frivillig, og bruker av vår tid fordi vi ønsker å dele og hjelpe. Alle svar vil aldri være "gode nok" for alle - men slik er det i et brukerstyrt forum. Man plukker det som er relevant for en selv og ignorerer resten. Jeg plukker spørsmål jeg mener jeg kan bidra med noe i - og jeg prøver også å rydde litt opp når det gis masse varierende svar som etterhvert blir mer til forvirring - i tillegg prøver jeg å oppklare når jeg ser noe jeg mener kan være helt feil... slik du kanskje burde gjøre også?

Foreløpig har jeg tålmod nok til å svare personlig på spørsmål som er spurt mange ganger før. Vi får se hvor lenge jeg orker - med tilbakemeldinger som at svarene som gis er "unødvendige" - så kan jeg vel heller trekke meg tilbake så kan du ta over

De svarene du sikter til her er svar som ikke er særlig koselige for en nybegynner å få. Og DET er unødvendig. Ellers synes jeg at forslaget ditt over er en veldig interessant vridning av hva jeg EGENTLIG sa. Det eneste jeg ber om er at folk er litt mere hyggelige mot hverandre. Men det er vel for mye forlangt når flesteparten her inne er damer. Jeg er mann Ikke rart folk ikke tør legge inn spørsmål her, når de blir overhøvlet av kverulanter som skal vri og vrenge på alt. Å nei, du får styre og svare som du vil her inne, jeg har absolutt ingen ambisjoner om å ta over

fabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat