|
Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør
Opprinnelig lagt inn av fabi, her.
Nei jeg føler meg ikke truffet, har som nevnt aldri stilt noen spørsmål her inne tidligere. MEN jeg har fulgt med og sett at nybegynnere og også folk som faktisk har gått på ketolysekuren i flere uker, har fått svar jeg synes er unødvendige. Jeg ser poenget med at man burde sette seg inn i kuren, lese boka og søke i tråder, men jeg synes ingen spørsmål er for dumme. Er man usikker skal man kunne benytte seg av den kunnskapen som finnes der ute. Hvis tråder blir for "dumme" for enkelte her inne, så la vær å les, da blir det heller ikke unødvendig irritasjon. Hvorfor ikke bare hjelpe hverandre. Vi har alle et felles mål, ikke sant? Å gå ned i vekt er ikke like enkelt for alle, la oss heller hjelpe hverandre!
Spørs om kanskje du bør engasjere deg i å svare selv siden du mener andre gir "unødvendige" svar. Har du noe bedre å bidra med - så BIDRA istedet for å klag over svar som gis - her gis det etter beste evne og ønske om å hjelpe! Og siden du også ikke mener noen spørsmål er for dumme - hva om DU da svarer på disse istedet for å irritere deg over hva andre svarer?
Og hvis svarene blir for "dumme" så kan jo du bruke din egen anbefaling - la være å les! Synes du anklager mye og fraskriver deg selv mye ansvar for å bidra her...
Husk at vi er da ikke betalt som servicepersoner i kundesenteret www.lavkarbo.no - vi er alle her frivillig, og bruker av vår tid fordi vi ønsker å dele og hjelpe. Alle svar vil aldri være "gode nok" for alle - men slik er det i et brukerstyrt forum. Man plukker det som er relevant for en selv og ignorerer resten. Jeg plukker spørsmål jeg mener jeg kan bidra med noe i - og jeg prøver også å rydde litt opp når det gis masse varierende svar som etterhvert blir mer til forvirring - i tillegg prøver jeg å oppklare når jeg ser noe jeg mener kan være helt feil... slik du kanskje burde gjøre også?
Foreløpig har jeg tålmod nok til å svare personlig på spørsmål som er spurt mange ganger før. Vi får se hvor lenge jeg orker - med tilbakemeldinger som at svarene som gis er "unødvendige" - så kan jeg vel heller trekke meg tilbake så kan du ta over 
|