Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 13:24   #29
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør

Opprinnelig lagt inn av fabi, her.

Jeg personlig er lei av svar som: Har du lest boken, les boken, Ro deg ned, slapp av m.m......Dette er et forum som er til for at man skal kunne hjelpe hverandre.

Jeg har vært her en stund, men har også vært ny en gang

Det du trekker frem der er VIKTIGE svar! Man SKAL lese seg opp før man begynner! I feks Slank med ketolysekuren finner man svar på det meste, samt hele ukesmenyer. Om man ikke er klar for å gjøre en såpass innsats selv, som å lese boka, sliter man så fort det dukker opp en liten "hump" Så kommer "Hjeeeeelp! Jeg...." trådene på rekke og rad. Så at det anbefales å lese bøkene er helt korrekte svar.
Det samme med "Jeg har gått en uke på lavkarbo og går ikke ned" trådene. Vel, hadde man lest boka hadde man selv tilegnet seg kunnskapen som man BØR ha før man legger om kostholdet.
Om man ikke selv gidder å tilegne seg et minimum av kunnskap og attpåtil blir furtne når de erfarne svarer at boka som følger kuren bør leses får heller folk være furtne
Om det fortsatt er ting man lurer på etter at boka er lest er vel dette et av de enkleste forumene å få hjelp på!
Men at nye gjør en hederlig innsats selv også bør man kunne forvente
Det er jo tross alt deres liv og deres helse!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat