Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 12:57   #20
fabi
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
fabi er på en erverdig vei

Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør

Jeg er en av de som har fulgt med her inne i en god stund og jeg har blitt oppmerksom på de som synes folk stiller dumme spørsmål. Dere som har vært her inne i lengere tid og som har blitt superflinke i alt som har med ketolysekuren å gjøre, bør (istedenfor å irritere dere over nybegynnere) hjelpe andre med deres kunnskap. Jeg personlig er lei av svar som: Har du lest boken, les boken, Ro deg ned, slapp av m.m......Dette er et forum som er til for at man skal kunne hjelpe hverandre. Her er det lov å stille de spørsmål man har behov. Jeg vet om enkelte som ikke ønsker å stille spørsmål inne på dette forumet bare fordi dere som har vært her lenge kommer med ekle svar og unødvendige kommentarer. Det er ikke slik det skal være. Jeg ønsker ikke dra alle dere "gamle" travere under en kam, det finnes de av dere som er helt geniale! Som er flinke til å hjelpe andre som trenger det. Jeg har et forslag om at dere som har gått på ketolyse over lengere tid og som er lei av alle de "dumme" spørsmålene her inne, bør lage deres egen tråd der dere diskuterer det som dere ønsker å diskutere La folk få stille de spørsmål de vil her inne! Er sikker på at det er ganske mange som irriterer seg over sure svar, som innlysende kommer fra de samme personene. Å være ny på "ting" som ketolysekuren, innebærer også mye usikkerhet. ( selv om man har lest boka, den er ikke klar i alt) Og da må vi da kunne bruke hverandre. Det mener nå jeg iallefall. Klart folk kan søke på forumet for å se gamle tråder, men jeg synes man bør ønske velkommen til de som vil lage egene tråder også. Jeg har ikke orket å skrive noe på dette forumet tidligere og registrerte meg i dag for å kunne svare på dette. Grunnen for at jeg ikke har skrevet noe tidligere er nettopp pga. det jeg skriver i dette innlagget. Det var mitt hjertesukk.

fabi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat