Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-11, 12:46   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Les før du spør om vesentlige ting...el ikkje så mange gjør

Jeg har tenkt lenge på en tanke - det og prøve å systematisere kunnskapen på forumet på en webside - som i utgangpunket skal være statisk - og som kan endres der nye info kommer til....
Dette fordi selv om jeg elsker dette kose-forumet over alt i min lavkarbo-verden!!! så kan det være vanskelig å orientere seg av og til - og jeg opplever også at jeg "mister" informasjon om jeg ikke er her "ofte nok".
Nå vet jeg at det finnes mange flotte lavkarbo-blogger rundt om kring - jeg tenkte i hovedsak en side som "tilhører" lavkarbo.no forumet - med strukturert og lett tilgjengelig informasjon som har kommet fram på dette forumet. Litt sånn - "her er teorien" - men vi har også sett at det kan være "slik og slik og slik".

Kanskje jeg bare skal drodle litt og lage et forslag og se om det er lettere å se og forstå hva jeg mener?
(Nerthus begynner å kjede seg av å halvsløve hjemme - men det er kanskje et godt tegn? )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat