|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.
Jeg prøver å ikke tenkte vekt, men gleder meg over hver lille nedgang jeg har. Iallefall i teorien hihi
Jeg skal i konfirmasjon til tanteungen min i mai og har så veldig lyst til å komme inn i bunaden som jeg ikke har brukt på 15 år. Syntes det er forferdelig at et så dyrt plagg bare skal henge der, men det skal godt gjøres for at den skal passe i mai....men neste år har min sønn konfirmasjon...DA skal den iallefall passe
Har gitt meg selv 1 år på på å nå målet mitt
For et flott mål,min mor legger min bunad inn og ut, så tror hun er temmelig lei av det, har hatt 4 svangerskap, så ene gangen er jeg mellom svangerskapene, neste gang venter jeg på 17 mai,å hun må legge den ut osv Jeg har 2 gutter som begge er født i mai, en jente i sept, og en jente i januar 
Så ifjor når jeg endelig var ferdig med svangerskap, ville hun ikke gjøre noe med den engang, ville vente til iår, å se hvor jeg "landet" så hun slapp å gjøre det igjen....
Så nå får jeg komme meg dit jeg skal være, å holde meg der 
Det blir ihvertfall ikke flere svangerskap, så nå må jeg sette alle kluter til, å komme meg i trivselsvekten før sommeren, å det skal vi klare alle sammen Er sååå spent på hvor langt vi er kommet i mai 
jeg håper på å komme meg inn i en flott kjole til bryllupet, å ser på kjoler i ett sett på nettet, men skal ikke kjøpe før i mai evt, i "verste2 tilfelelt, så skal jeg ha gravid kjolen min 

|