|
Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.
Helt enig!!
Lenge til jeg når målet mitt jeg også..så hadde vært greit å fått motivasjon fran andre
Begynner å få litt angst for det bryllupe jeg skal i på juni nå!!
Ja må ha motivasjon underveis, går opp og ned som en berg og dal ane dette syns jeg, men det går heldigvis sakte men sikkert mot målet.
Jeg skal også i bryllup, 11 Juni, så det er målet mitt, men om jeg ikke er kommet helt i mål, så er alt med å dra det i riktig retning. Så dette klarer du fint, det er jeg sikker på 
Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.
Og jeg trenger dere
Lover å være mer aktiv
Ha en god natt, alle sammen...
Nattaklem
Så gøy, da klarer vi nok å holde gruppa vår igang 
Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.
Er her jeg også, men ikke så pratsom for tiden. Kjenner meg veldig avventende til hele opplegget, da ingen ting skjer med vekt mm. Formen ellers er fin, så jeg prøver litt til.
Sånn følte jeg det også, men etter å ha snakket med flere som har gått på dette nå, har jeg innsett at det går sakte men sikkert riktig vei, men jeg gikk på vekten (å gjør det enda) hver morgen, å hver kveld.... ..Ser at andre klarer å vente til 1 gang i uken, å se på det store bildet, kanskje 1 mnd, at det er 1 kg på 3 uker feks, er bra !
Så dette får du til
Men jeg skjønner hvordan du har det, jeg eier ikke tålmodighet, å ble frustrert viss jegs tod stille, eller plutselig gikk opp, da analyserte jeg alt jeg hadde drukket og spist, å hva jeg hadde gjort, osv, å det var skikkelig frustrerende 
Men faktisk så får vi det til, sakte men sikkert, å det på DEN GODE MATEN !!!
MMMMMmmm, vi skal se lekre ut alle sammen til sommeren Gleder meg til før og etter bilder/mål !!!

|