Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 22:49   #1171
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for alle hilsninger, utrolig herlig gjeng her altså
Flott at du ikke lar deg stresse Mille, det går nedover igjen skal du se
Kjedelig med data'n Streber, hadde ikke greid meg uten særlig lenge tror jeg - da kan jeg heller avstå tv'n
Monica - det høres ut som en god plan, bruk klær i stede for vekt som måleenhet. Me like
Det er lov å være lei ED Titti, vi snakker jo ikke om gourmet mat akkurat .
Og jeg har det som du når jeg er syk, vil ha noe å kose meg med.
Rart med denne inngrodde tillærte vanen dere.....

Etter en relativt rolig helg, har denne uken min startet med full fart.
I går dro jeg rett fra jobb til sentrum for å kjøpe meg trenings-BH, eller i alle fall gjøre nok et forsøk på å finne en - trenger skikkelig treningstøy når jeg nå skal starte trening med fysioterapaut om 2-3 uker.
Hadde sjekket nettet, og Löplabbet hadde i alle fall et merke som har størrelser opp til H/I-cup - men hadde de dette i butikken??? Neida!
What else is new?! var den umiddelbare tanken.
Så jeg tuslet slukøret ut, men så kom jeg på Netty - undertøysbutikken som mener de har BH til alle størrelser (yea right, har ikke hatt noe som passer meg tidligere)
Trasket ned på Kløverhuset hvor den ene butikken er, og tror dere ikke at de hadde en trenings-BH som passer???
KJØPE KJØPE KJØPE!!!!
Litt i sjokk gikk jeg så til busstasjonen for å finne bussen til Frekhaug (nord for Bergen)
Grunnen til denne utflukten var at jeg hadde meldt meg på lavkarbo-brød-bake-kurs med fylkeslaget av KOS, og det må jeg si var en positiv opplevelse.
24 deltakere bakte 2 typer brød og 2 typer pizza, nyyyydelig begge deler - og kjempelett å lage også.
Kjekt å møte så mange engasjerte lavkarb'ere, og det ble selvsagt utvekslet erfaringer og tips.
Kurset var ferdig ca kl 21, så samboeren måtte hente meg (buss derfra og hjem ville betydd at jeg hadde vært hjemme ca kl 0000 )
Ble sent nok, for da jeg kom hjem måtte jeg skrive ferdig begrunnelsen for hvorfor jeg har behov for førerkort.
Så kom meg vel til sengs i halv-1-tiden, og var oppe igjen kl 6.
Siden jeg skulle til legen kl 8, kunne samboeren kjøre meg.
Gikk greit hos legen, hun fylte ut de nødvendige skjemaene, jeg hadde med mitt brev samt brev fra leder på jobb.
Nå er alt på vei i posten til fylkesmannen, så nå er det bare å vente igjen....
Tok langtidsblodsukker når jeg nå først var hos legen, tallet i dag var 4,9!!!
YES, under 5 er jo kjempebra! Se på dama med stålkontrol
Så var det bare å komme seg på jobb, gjennomføre arbeidsdagen og bruke 2,5 time på å komme meg hjem.
Slokna som et lys på sofa'n, og har nettopp våknet - ble jo lite søvn natt til i dag.
Får håpe jeg blir trøtt igjen snart og kan legge meg, for i morgen må jeg på jobb selv om det egentlig er hjemmekontordagen min.
Skal snakke med fysioterapauten som skal trene meg (og noen andre), slik at han vet hva jeg eventuelt trenger av tilpassing i treningen.

Oi - dette ble langt
Men dette var vel egentlig en kort-versjon av de siste to dagene for min del

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat