Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 20:10   #122
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Etikk og økt inntak av kjøtt/fisk/egg

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

De 9 årene jeg var vegetarianer er de mest slitsomme årene i mitt liv. Alle SKULLE ha en mening om hvorfor jeg ikke siste kjøtt og det var akkurat som om de tok det personlig og ble fornærmet og forbanna for at jeg ikke ville spise dyr. Skjønner ikke hvorfor man skal måtte svare for og tåle å bli fornærmet og dømt, på grunn av noe sånt.

At lavkarbere sitter og stiller slike spørsmål om kostholdet ditt, det er vel tidenes selvmotsigelse. De skal helst ikke bli dømt og få stilt noen spørsmål ved sitt eget kosthold, men å fornærme deg som er veganer, det er tydeligvis nesten en selvfølge?

Jajja..

Nellie?? Jeg tror det er det som Iset skrev umiddelbart etter å ha sett videoen det er reaksjoner på. Ikke det at Iset vil være veganer.

Sitat:

Jeg orker egentlig ikke å begynne på noen diskusjon her inne i "kjøtt-land", for jeg vet hva det ender i, men jeg ble altså vegetarianer på sekundet etter å ha sett filmen du linker til samt denne talen. Jeg fatter ikke at noen kan RØRE kjøtt etter å ha sett det. Men det er bare min personlige mening altså. Jeg er ferdig med kjøtt, fisk og fugl for resten av livet, og blir også veganer på sikt. Fy faen!