Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 14:36   #1168
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei og hå, deilig å få kommet seg inn her igjen. etter en travel uke og en helg full avktiviteter er det digg med en "normal" uke igjen.
...jeg holder på som Mille og går opp og ned samme kilo....men kroppen er lik, kanskje til og med litt mindre. Venner og bekjente kommenterer og kommenterer...så det er koselig og motiverende.
Men akkurat nå om dagen hadde det passet meg perfekt å vært ferdig slanket så jeg ikke måtte være så veldig bevisst hele tiden.
...er det lov å si at jeg er en liten smule lei....ikke av å spise sunt altså, men leve litt mer "vanlig"....føyer meg vel inn i rekken av litt klaging....he, he
Gleder meg til å trene ikveld, en hel klokketime med Step. Masse kondisjon og litt koordinasjon- passer meg perfekt!

Kjipt med det pendler-styret ditt. Virkelig unødvendig. Håper virkelig det løser seg snart!
Igår strøk jeg de nye Noa Noa klærene mine, så innen februar er omme, er målet at de skal sitte en smule romslig, så blåser jeg i vekten...nemlig! Syntes det er en god plan. I det siste har jeg hoppet opp og ned uten mål og mening.....
Snakket med en sykepleier idag, hun fortalte at når man nesten ikke spiser karber, vil kroppen NÅR man spiser de samle mye mengder med vann. Hvor mye vet jeg ikke, men det var en reaksjon, hørtes logisk ut for meg. ( ..må innrømme å si at det har blitt noe karbo mat, men som Titti sier, ikke de store mengdene)

Ha en strålende dag folkens