Hei og HJELP
Hei og HJELP! Har prøvd å komme i ketose i flere uker. Gikk i søtningsmiddel-fellen men forsto det og endret det etter å ha lest i forumet her for noen dager siden. Takk for masse fin info. Jeg har nå sittet i timer i dag og lest og forstår at jeg har spist for mange gram protein pr. dag. Jeg følger ketolysekuren. Jeg spiser ikke kjøtt og synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg kan spise. Har ikke vært over 15karb pr dag disse ukene. Ikke gått ned noe, ikke utslag på stix pluss at jeg har alt ubehaget som følger med "inngangen til ketose/ut av karbo.", som at jeg er så slapp at jeg ikke orker trening noe jeg vanligvis digger. Tar alle vitaminene som er anbefalt. Jeg har skrevet ut ukeplanen til "Gerd" i dag og tenkte å ha den som en rettesnor. Men allerede ved "frokostpannekake"mister jeg motet for når jeg finner oppskriften i forumet er den jo full av sukkererstatning, havregryn etc som jeg ikke kan ta. Jeg føler meg fortvilet. Jeg har ikke problemer med å følge "et opplegg" men jeg føler at det stopper ved et eller annet punkt hele tiden. Tør snart ikke å ta noe i munnen for alt blir jo feil! sukkererstatning, proteiner, fløte, ost.. Er det noen som har lyst til å hjelpe meg og dra meg opp fra det hullet jeg er i nå? Trenger bare litt HÅP! Og det er ikke aktuelt å gi seg...!Alt skal gå bare kiloene begynner å renne av!
|