Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 12:40   #1899
Val
Gjest

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ah ja den hadde jeg glemt! Flott at du minnte meg på det Jeg leste den slavisk for et år siden, men nå hadde mye av kunnskapen forsvunnet. Jeg har jo brukt Natreen i tablettform veldig mye...jeg sitter f. eks med en kopp med kaffe og eggemelk med natreen i akkurat nå:S

Drikker noen av dere kaffe med søtning? i såfall, hva bruker dere? Har jo prøvd både sukrin og splenda men synes sukrin var ekkelt fordi det var så kald smak og splenda ga ingen søtning....Men herregud, hva er det jeg driver med....? Poenget er jo å kvitte meg med søtning, ikke erstatte det. Jaja...hm!

Jeg har lest tusen steder på forumet at hvis man har spist nok fett, bør man ikke få slikt sug etter mat. Spiser du nok fett? Når det er sagt må jeg si at jeg ikke er enig i det med fett/sug....eller ikke for min del hvertfall. Jeg kan spise fett kjøtt med ost, fløte og smør, og likevel har jeg lyst på noe søtt etterpå. Men nå kan det jo hende at det kommer av at jeg bruker Natreen da...

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver om å bli helt urolig hvis du ikke spiser noe. Jeg får kanskje ikke en fluktfølelse, men jeg blir veldig urolig, akkurat som om jeg ikke klarer å sette meg ned og slappe av hvis jeg ikke får noe godt. I tråden du sendte link til blir kromtabletter nevnt, tar du dem? Jeg har tatt dem, men så glemte jeg de hjemme nå som jeg er på ferie...:S

Svar med sitat