Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 12:06   #1898
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27464 Har du forresten lest HI på denne? Kanskje kan det ligge en liten nøkkel i den for deg? Mulig du har sett den før, men jeg oppdaget den først i dag siden jeg stort sett bare er her inne på ketolysekuren.

Spisetrang for meg betyr bare at jeg føler at jeg må spise, og nå blir det liksom aldri nok. Selv etter at jeg har spist har jeg trang til å spise, selv om jeg egentlig har spist nok eller for mye. Jeg har veldig lyst på godteri sånn at jeg får blodsukkerstigning og kan føle meg bedre for en stund. Jeg blir veldig urolig i kroppen når jeg ikke gir etter, og det er veldig ubehagelig også rent fysisk. Det minner om følelsen kroppen gir når den sier fra om at du må flykte, bare at jeg skal søke tilflukt i mat. Mat løser jo ingen problemer... den bare gir meg flere. Jeg håper denne følelsen går over snart, for jeg aner ikke hva den kommer av. Takk for tipset. Jeg er stolt av meg selv for det jeg har oppnådd, men jeg vet også at mat og vekt er noe jeg alltid kommer til å måtte jobbe med. Å være slank vil nok aldri komme naturlig, men det er nødt til å være et bevisst valg fra min side.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat