|
Har greid det store....å gå opp i vekt, HALLOOOOO??
Jepp, har greid det helt store å gå opp i vekt, på lavkarbo??? Kjører samme opplegg som de 4 første ukene, og jeg er nå inne i 7uke av min omlegging. To siste har jeg gått opp??
Sist mandag var jeg opp en halv kilo, og nå er jeg opp enda en halv kilo. Hva gjør jeg galt? De første 4ukene spiste jeg "vanlig" middag. Dvs jeg spiste det sammen som familien, men trappet drastisk ned på ris og pasta, kuttet helt ut potet og spiste salat og grønnsaker. Nå har jeg gjort det samme. Til frokost, lunsj og kvelds, spiser jeg det samme som de første ukene. Når det gjelder trening, så ligger jeg omtrent på det samme. Med bare litt variasjon fra uke til uke. Har ikke fått gått på ski siste uka, for jeg har senebetennelse i ei arm, men ble en fjelltur istede.
Så, hvorfor skal jeg da gå opp når jeg kjører på samme oppskrift? Spiste mer "normalt" i helga, men det taklet kroppen bra de første uken, så hvorfor skal den ikke gjøre det nå også? Nei, ble skikkelig skuffa da jeg entret vekta i morges og så at jeg faktisk igjen var gått opp. Nå er jeg igjen bare 1 kg unna det Hel...... 70 tallet og jeg som skulle ned 5 kg til vinterferien, det går jo rett i dass da, siden det nå er uke 7 og vinterferie i uke 9. For å greie dette må jeg da trolig over i ketose, og det kan bli litt tøft kjenner jeg.
Hiva iallefall innpå med oljer til frokost i dag, i håp om at problemet ligger i for lite fett i kosten. Cottage Cheese er jo ikke akkurat så fetende.

|