Fantastisk flott og inspirerandes tråd Er veldig imponert over kva dokke har fått til Skulle ynskje eg hadde fått min kjære over på lavkarbo, hadde vår så mykje lettare. Men her går det i to middagar og det er eigentleg rimeleg kjipt å måtte lage. Men slik er det, ho må finne det ut sjølv Eg har hatt ei eventyrleg reise sjølv. Starta med ketolysekur i juni 2010. Gjekk ned 17 kg til oktober, men november, desember og januar har vore harde månadar psykisk og då har eg dessverre "gløymt" heile ketolysen og ete "normal" mat/snop. Dette har resultert i ein vektoppgang på drøye 4 kg, dårlig hud, flass/psoiriassis i haudebotnen, fryktelege humørsvingingar, depresive tankar og sjukmeldt sidan 4. januar. Eg hadde ei innstilling i at eg skulle over på lavkarbo når eg var "ferdig slanka" og no er eg endeleg på rett vei igjen Sjølv om eg ikkje er ferdig slanka (vil gjerne ned 20 kg til) så har eg gått over til generell lavkarbo og ligg på maks 50 gram pr dag og stortrivast med det. Merkar allereie at kroppen endrar seg og det motiverar til å fortsette.