Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 09:34   #5965
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Nei! Jeg mente hvorfor det er reseptbelagt! Ingen bryr seg om litt abstinenser. Det er kvelning de er bekymret for. Og hva ellers man kunne finne på med morfinpreparater i fritt salg.

Og oss i mellom så kjenner jeg noen flere med umedisinert lavt stoffskifte og rare astmadiagnoser eller uforklarlig hoste som bare aldri går over. Kronisk astma-bronkitt er ikke en diagnose i boka. Men myxødem rundt lungene er... den er bare så gammel at det er flaut... Jeg krysser fingre veldig for deg hos den nye legen.

Jeg vokste av meg bronkitten! Men det hender sånn hvert jubelår at jeg får et lite anfall, men ikke i to måneder som i yngre år, heller typ en uke. Takk Og Pris!

Om det er meg du mener, så er jeg gjennom (enda) en ny runde med utredning, men ikke med noen ny lege, annet enn en jeg er i kontakt med pr mail .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥