Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-11, 09:16   #5963
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Kan jeg reagere på katt selv om jeg ikke har gjort det før? Bor hos broren min og passer katten. Finner kattehår i senga støtt og nå har jeg prikker på armene og overkroppen. Har klødd litt i ansiktet og men det blir ikke nupper i huden av det. Hva tror dere?

Jeg tenkte først på fuglelopper, men det er vel litt tidlig, kanskje? Eller ikke? Katta mi har dratt inn masse lopper særlig på våren som har hoppa over i senga, og så på meg for så bite meg sånn at jeg får sånne prikker. Men de dør fort, da.
Ellers er det enkelte katter som har mer allergener i pelsen enn andre, spesielt de korthåra. Uansett, det er ikke noe digg å sove i kattehår, selv om jeg ikke er allergisk (men jeg var før jeg la om kostholdet), så det kan være en stor fordel å ha sengeteppe når man har en katt som okkuperer senga ens på dagtid.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥