Sv: Høy talgproduksjon på LCHF?
Heisann alle med hudproblemer som kviser og den slags!
Jeg har selv 14 års erfaring med en hud fra Helvete! Det er mange småting som kan hjelpe litt sies det, men det meste er fullstendig bortkastet. Hvis du vil bli kvitt kviser, betente kviser, byller, fet hud, sorte prikker etc. er Roaccutan et kurerende middel som fås per i dag av enten lege eller hudlege eller hudprofessor.
Jeg fikk time hos Ole Fyrands, Norges eneste hudprofessor i 2008 iallefall. Fortell om din historie med hudproblemer (skriv en liten stikkordsliste, det gjorde jeg), nevn kort og godt hva du har prøvd og si at du er lei). Roaccutan er meget sterke kapsler som vil tørke ut din hud den tid du bruker de (ca. 4 mnd). Du får sprukne lepper og huden er konstant tørr og tynn, du skal ikke være i sol med den. Det koster deg kanskje 2 000 kr, jeg husker ikke helt og konsultasjon hos Fyrand er litt dyrt, 600 kr elns. Jeg fikk time raskt. Dette er en vidunderkur og intet kosthold eller hudprodukt kan gjøre hva Roaccutan gjør. Det er mye skremselspropaganda rundt dette produktet, mye fordi folk ikke følger retningslinjene, noe du må være voksen nok til å gjøre. Du skal ikke bli gravid, ikke drikke noe særlig alkohol, må ta blodprøver en gang i mnd hos legen din for å sjekke at blodverdiene er bra og at du ikke er gravid. Søk opp navnet hans på google og du vil få dette produktet. Garantert! Lykke til! Mvh
|