|
Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.
.....men man må ikke være engstelig hvis man ikke kjenner noe så tidlig, for jeg kjente ikke noe før uke 22, på verken nr en eller to 
Ja du er flink du Konkelimonke, jeg har vært hjemme hos mamma og pappa i helga, og ORKET ikke forsvare/forklare meg, så jeg har havnet litt på utpå karbokjøret igjen.....men i morgen er en ny dag!
Kos deg videre med magen 
Heisann sveisann!
Eh, du er ikkje aleina om å ha vore på kjøret i helga bigmum... Eg skulle til å bekjenna mine helgesynder (som omfattar både hamburger og muffins), men eg har bestemt meg for at historie er historie, og å ramsa opp alle syndene i ein og same tråd vert for hard kost til og med for meg... Så, i dag er ein ny dag, men i morgon er det full fres for min del òg... Er grasenka i kveld så viljestyrken er super svak... Ender vel med at eg står på hovudet i eitt eller anna kjøkenskap... Eh..........
Anyway, til no har eg knept i meg ca 55 g karbisar. Ikkje så ille det må eg sei! Her kjem lista over dagens "fangst":
Cc med jordbærsyltetøy av typen frosen boks frå Nora.
2 knekkebrød med baconost og kvitost, 5 cherrytomater.
To ss av fiskegratengen dei laga i bhg.....
8fiskepinnar (200g), kokte gr.saker og ei halv tomat.
Når eg ser det slik er det jo ikkje så gale med tanke på snart slutt på dagen... Men dei fiskepinnane er jo igrunnen ikkje så ekstremt lavkarbovenlege... Haha!
Vel vel... Til kvelds tenkjer eg to knekkebrød med leverpostei (bombe!!!) og farris... Så då kjem eg opp i mellom 75-80g karb i dag. Under 100 jaffal! Men som me har diskutert tidlegare- gud så mykje lettare det hadde vore å halda seg unna alle karbisane totalt, a la ketolyse!
Ha ein fin fin kveld alle saman! 
|