Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-05, 14:40   #1
Synne2
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2005
Synne2 er på en erverdig vei
Question

Tips til "junk food" eller alternativer

vet ikke helt om det er rette sted og sette den, men følte at det ble litt feil i oppskriftsforumet.. Bestis spurte om jeg ville være med på kina i morgen, det er en av våre "ting", men med mitt "nye" liv, med mindre karbo, tror jeg ikke det er så lurt. Det er billig og greit, men ikke særlig bra for helsen, så har noen noen bra alternativer, hvor pleier dere å gå ut og spise, vi liker billig mat, med ikke masse fett, og mist mulig melk.. Tenkte jeg kanskje kunne lage noe i steden for, jegkan ikke si så mye til de rundt meg at jeg har endret kosten min, pga at jeg har hatt probelmer med maten før, og ikek er helt frisk, dessuten er jeg liten, og det å endre kosten er ikke alltid så populært når en ikke trenger å gå noe særlig ned i vekt.. Men vi trenger da sunt kosthold og god helse selv om vi er små? Altså hva skulle jeg ha laget i steden for, noen ideer, er åpen for det meste, uten om fet fisk og kylling... En god salat en det en ide.. Jeg trenger sårt tips Mvh synne

Synne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat