Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 15:19   #42
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vekta øker - hjelp?

Opprinnelig lagt inn av snusken, her.

En god klem til deg Nerthus og god bedring
Vi går vår i møte så det blir jo bra uansett med lysere dager, fuglekvitter og varmere vær

Jeg tenkte telle kalorier neste uke.
Uka deretter kutte ut meieriprodukter etc. etc og gå systematisk til verks helt til jeg ser hva som hjelper. Har nemlig ikke tenkt å gi meg enda.
Men mener du at brødet som inneholder soyaprotein, seterrømme og egg bør kuttes ut?

Jeg har spist lavkarbobrød hele veien - og det gjør for MEG ingen endring å kutte det ut slik jeg har gjort de siste par ukene. Jeg gikk også ned på spisdegslank-kuren MED brødet.
Hvis brødet hjelper deg med å føle deg komfortabel med kostholdet, sjekker du ut det til slutt!
Jeg har mer tro på å redusere treningen faktisk... om du orker å gjøre det en uke så vet du ihvertfall om det har innvirkning eller ikke!

Når du nå er inne i en så fin stim med systematisk undersøkelse - skriv ned ALT du spiser i to dager - dvs kcal, gram protein, karbo og fett. Dette gir deg en god oversikt over næringsinntak. Du kan se om du spiser NOK protein (siden du trener styrke annenhver dag kan du sikkert ligge på nærmere 2 gram protein pr kroppsvekt pr dag uten problem), NOK fett og passe med kcal.

Det er synd at vi er så forskjellige alle sammen at vi må ty til spesial-opplegg med grunnlag i lavkarbo - men sånn er det! Jeg skal ihvertfall på deg så du kommer inn i den kjolen du har aller mest lyst på i august

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat