Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 08:45   #1158
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ahhhhh mandag morgen, frisk, rask og våken (det er i alle fall det jeg forteller meg selv, og prøver å være positiv)
Frisk - check
Rask - nja, vel.....
Våken - hæ, hvor, hvem, jeg????
Dette er en sånn blir-ikke-helt-våken-dag tror jeg, har hatt en del av dem i vinter.
Rart med det, men å sitte på en buss og halv-sove er nok en dårlig løsning hvis en ønsker og være opplagt på jobb.
Hadde det vært snakk om 30 minutter så hadde det ikke gjort noe, men 1 og 1/2 time!!!!

Merker jeg er skikkelig lei av dette nå, og at jeg faktisk blir stresset av hele situasjonen noe som absolutt ikke hjelper når jeg forsøker å bli normalvektig.
Spiser frokost på bussen på vei til jobb, og spiser mellommåltid på bussen på vei hjem.
Begge måltider blir ofte kjeks, så de begynner jeg å gå lei kan man si
Er ikke alltid jeg blir sulten på middag før jeg legger meg, men da kan jeg våkne rundt midnatt kjempesulten
Skulle jo tro at faste tidspunkter for buss ville gi meg rimelig faste måltider også, men kroppen funker ikke etter klokka.

Ble litt mye negative tanker her ser jeg(beklager det), men jeg har sovet utrolig dårlig i denne helga - spesielt i natt.
Og det var ikke særlig morsomt å stå opp kl 5 for å komme seg på jobb til 7.

MEN: i morgen er det time hos fastlegen for å fylle ut noen flere skjema som skal sendes til fylkesmannen, og i dag får jeg attesten fra sjefen som skal legges ved ang. stressreduserende tiltak på jobb.
Da gjennstår det for meg å skrive hvorfor jeg mener at jeg bør få tilbake førerkortet.
Skal vi se:
- Uenig i at det var epilepsi, mener besvimelsen kom som følge av ekstremt høyt stressnivå over tid på jobb. Dette har arbeidsgiver tatt konsekvensen av.
- Mister 3 timer av dagen hver dag jeg tar buss til jobb i forhold til å kjøre selv. MÅ rekke buss fra Bergen busstasjon senest kl 1708, neste buss går kl 2008
- Liten(ingen) mulighet til å være sosial utenfor hjemmet (få bussavganger som går på ettermiddag/helg)

Ja dette er litt om hvordan jeg har det i dag, og så håper jeg at jeg ikke ødelegger dagen for dere andre.
Måtte bare blåse ut litt frustrasjon her på morgenen!
Føler meg myyyye bedre allerede, og det førerkortet skal jeg ha tilbake!!!!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat