Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-11, 00:16   #48
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Flere i 20-årene som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Ida!, her.

Hiver meg på denne tråden! Jeg er i begynnelsen av 20-årene og vil ned 10-15 kg. Min startvekt er 67 kg. Jeg er 158 høy Målet er å gå ned en kilo hver uke.
Jeg teller kalorier, og prøver å ligge på mellom 1200-1400 per dag. Noen synspunkter ang dette? Noen med erfaring? kaloriene kommer av godt kosthold, mye proteiner, sundt fett og masse grønnsaker og frukt.
Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uka. Jeg varierer mellom spinning og styrke. Styrke tre ganger i uka, og noen ganger trener jeg spinning rett etterpå eller dagen etter

Jeg synes det er kjempebra at det finnes slike forum! Jeg tenker å ha en veiedag i uka, og legger inn vekta her etterhvert

Hei hva med og kutte kaloritelling for en periode, og kutte ut frukt? Det er verd et forsøk iallefall

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat