Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 20:25   #48
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Etikk og økt inntak av kjøtt/fisk/egg

[quote=sols;1029220]

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.

Husk nå på at villfisken( den første som går er sannsynligvis tunfisken) er utryddningstruet. Så akkurat det er vel en dårlig trøst , når det kommer til økologi, miljø.Om du mener at fisken er lavere i næringskjeden og dermed ikke kan ha det så vondt som ku og sau, og derfor kan spises med større velbehag..... hm...... det er vel et utopisk bedrag.
Det at det knapt er mat nok til alle på jorda, og ihvertfall ikke kjøtt, fisk, egg, melk til alle mennesker på jorden er et tankekors for oss, som bare vil spise ennå mer fordi vi er for feite. Huff jeg kjenner det er til å bli syk av........
Ser du er opptatt av humler, hva med bier, de er også svært forstyrret om dagen, de forvirres av sannsynligvis, mobil stråling og skjønner ikke hvordan de skal komme tilbake til bikubene, i USA har de dødd i enorme hopetall.
Jeg sender ønsker om en bedre verden og om at alle tenker seg om og at dette ikke er en tråd som skaper ufred og krig...........

Ikke bare bier... Men også hvaler, delfiner etc. Noen mener at det IKKE skyldes stråling, men rett og slett at den magnetiske nordpolen har begynt å bevege på seg igjen.. Og da blir det liksom endel feilmarginer magnetisk nordpol kontra innebygd gps.