Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 16:36   #81
LanoGakkGakk
Medlem

LanoGakkGakk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

I dag - vekt på 90,8 kg! Hva er det for noe?
Jeg skal ikke falle av lasset, for jeg trives virkelig godt med denne karbomengden, slik at jeg kan faktisk spise en del grønnsaker. Jeg vil nødig tilbake til under 10 g pr dag, det var det jeg gjorde i fjor, mellom januar og påske - så sprakk jeg til påske og kom meg aldri helt tilbake. Og det tror jeg var fordi jeg ikke var tilfreds med kostholdet. Men om det er det eneste som funker for meg?
Håper dere andre har en bedre start på helgen enn dette! :-) Stå på! Og gratulerer til dere som har en ukentlig nedgang!

Ikke så stor nedgang på deg, nei...

Jeg har ikke hatt samme nedgang denne gangen heller som jeg pleier når jeg "slanker" meg... Men har funnet ut at jeg skal skylde på alderen. I tillegg tror jeg at jeg har ødelagt for meg selv, da jeg gikk ned 10 kg i høst med pulverkur. Så spiste jeg på meg de kiloene igjen med hjelp av julen og sånt. Og nå går det altså seint for å være meg.

MEN, jeg har ikke tenkt å falle av lasset jeg heller. Jeg har også hatt store planer om å trene masse, men har blitt sviktet av lav energi. Ser kanskje ut som om det er på vei opp igjen nå.

Du får være standhaftig og justere opplegget ditt etterhvert dersom det ikke går seg til.

Jeg heier på deg

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat