Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 20:04   #1155
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Uke 3 på stilstand, men denne uka kom tanten på besøk så det kan jo være en del av forklaringen
Nå går jeg alltid veeeeeeeeeeldig lite ned i fase 2, og det sammen med at jeg trener er nok hovedgrunnen til at vekta står bom stille
For jeg krymper!!!! Helt sikkert!!!
Har et favoritt dongeiskjørt som de siste ukene har blitt for stort (str 44/46), så i dag var jeg til by'n for å se om jeg kunne finne meg et nytt.
Det fant jeg, og faktisk var det akkurat samme skjørt men nå i str 42/44.
1 størrelse ned altså
Da er jo jeg fornøyd, for muskler tar jo mindre plass enn fett - selv om de veier det samme.
Ha en flott lørdag da dere

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat