Opprinnelig lagt inn av otika, her. Nei du provoserer ikke meg jeg hater å trene men meraktivitet liker jeg. Parkerer alltid langt unna butikken og bærer masse klesvask 3 etasjer flere ganger daglig, i tilegg går jeg tur med hunden og hvis jeg får litt lyst til å trene så setter jeg meg på sykkelen,men da sier jeg til meg selv at dette gjør jeg for å styrke mine dårlige knær Før jeg begynt på lavkarbo var jeg syk og hadde handicap bevis i bilen,dette betydde at jeg hadde lov til å parkere rett utenfor huset våres,men etter at jeg ble frisk parkerer jeg på parkeringsplassen og vi har laaaaaang vei å gå jeg bærer varer flere ganger i uka,selv om vi kan kjøre sånt inn i gata.Eneste som klager nå er unga som også må gå
Opprinnelig lagt inn av otika, her.
Nei du provoserer ikke meg jeg hater å trene men meraktivitet liker jeg. Parkerer alltid langt unna butikken og bærer masse klesvask 3 etasjer flere ganger daglig, i tilegg går jeg tur med hunden og hvis jeg får litt lyst til å trene så setter jeg meg på sykkelen,men da sier jeg til meg selv at dette gjør jeg for å styrke mine dårlige knær Før jeg begynt på lavkarbo var jeg syk og hadde handicap bevis i bilen,dette betydde at jeg hadde lov til å parkere rett utenfor huset våres,men etter at jeg ble frisk parkerer jeg på parkeringsplassen og vi har laaaaaang vei å gå jeg bærer varer flere ganger i uka,selv om vi kan kjøre sånt inn i gata.Eneste som klager nå er unga som også må gå
Herlig! Sånn skal det være. Slutt å tenk på trening; tenk meraktivitet!