Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 14:03   #3
karbjunkie
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
karbjunkie er på en erverdig vei

Sv: Streng lavkarbo i fire uker - opp 7kilo!!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Tror nok vi må ha litt mer informasjon for å finne ut hva som har skjedd her... gi oss en ca oversikt over hva du har spist over et par dager, nåværende alder, høyde og vekt og litt hvordan du har spist før du begynte på lavkarbo :

Hvis du har spist under 1300 kcal pr dag er dette ganske lite mat... og svært uvanlig på et lavkarbo-kosthold.

So - en liten oversikt takk, så får du nok snart tilbakemeldinger på kostholdet ditt

Har ikke finregnet på kcal, men er småspist.

Jeg veier nå 86 kilo - my god. Er 170 høy.

Har stort sett spist egg, bacon, salat og kjøtt til middag. Brukt lite meieriprodukter egentlig. Drikker vann og kaffe. Har liksom ikke skrevet opp hver dag- har brukt den "Du kan spise!" og hengt på kjøleskapet og brukt ifra den..

Følte meg så flink.. kuttet ut alle karbohydratene og alt.. så føler jeg meg bare feit og ekkel :-(

før jeg begynte på lavkarbo spiste jeg brød til frokost.. potet, grønnsaker og kjøtt til middag. brødskive til kvelds. Var veldig glad i å bake og det gikk endel av det.. men jeg gikk ikke opp av det..drakk også 3l cola om dagen. nå drikker jeg 0.

Kanskje verdt å nevne at jeg har PCOS.

karbjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo håper jeg ;-) Svar med sitat