Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 09:52   #245
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

Jeg er 2,5 mnd forsinka med mensen. Begynte på lavkarbo samtidig som jeg slutta på p-pillen. Vet at når man slutter på p-pillen, så kan det ta litt tid før den kommer tilbake, så det er nok det som er årsaken og ikke lavkarboen/vektnedgangen... Men jeg blir litt utålmodig da. Hvor lenge er det normalt - når skal jeg bli bekymra?

Jeg har blitt gravid 6 uker etter at jeg sluttet på pillen 2 ganger, så det er ikke nødvendigvis normalt at det tar langt tid å få tilbake mensen. Legen min sa første gangen(for 18år siden) at det var gammel overtro som hang igjen fra de første ppillene som inneholdt mye mer hormoner!

Du er ikke alt gravid, da?

Luft din bekymring for legen din, en liten blodprøve kan finne ut om du er i syklus eller ikke!