Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-11, 01:55   #509
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Åh, det går så bra atte!!
Jill sier jo at vi klarer mer enn vi tror (og at vi kommer ikke til å dø av dette, hehe) og at vi må pushe grensene. Det er da vi får forandring.

Start med Natalies øvelser, gjør så mange du klarer, gå rett over på Anitas øvelser. På rep'en gjør du det samme. Du skal se at du klarer 1 eller 2 ganger mer på Natalie andre gangen.
F.eks der vi skulle hoppe doble tauhopp, delte jeg opp: jeg hoppet 10 doble, 10 enkle osv. Så 12 doble-10 enkle-12 doble...
Man klarer alltids litt til (hvis man er frisk, vel å merke).
Lykke til!!

Joda, jeg er frisk, men veldig utrent..hehe.. Og armene har jeg aldri vært sterk i, selv om jeg var med både på ski, fotball og håndball til jeg var rundt 15 år gammel.. Men det er gøy å pushe seg og kjenne at man klarer litt mer neste dag da
Jeg bærer jo også på en hel haug med ekstra kiloer, så det gjør det vel ikke lettere, men det er jo de jeg vil bli kvitt

Hvor mye ekstra bærer dere på? Jeg har 35 () og tenkte at det kanskje ikke var helt forsvarlig med tanke på knær og rygg..men det går da bra så langt

Nå er forresten dag 5 level 1 gjennomført. Ser jeg har fått en veldig fin døgnrytme her nå..

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat