Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 22:20   #22
nettan
Medlem

nettan sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 48
nettan er ny på veien

Sv: Virker lavkarbo/ketolyse virkelig?

Hei.
Far min med jikk opp 3 kilo på en uke på lavkarbo (slik han tenkte selv at det var ) så han "angrep" meg og sa ditta lavkarbo blir en feit av.. så fortalte han meg hva han spiset.. jeg sa bare ikke rart du blir feit :P he he folk har veldig lite kunnskap om dette men grattis for deg så er du her inne .
Jeg selv har gått ned flere ganger på lavkarbo og jeg skal fortelle deg dette for kansje du skal slippe og gå i samma klemma som meg!
Jeg tok dette for en slankekur.. og ikke en livsstil dette er den største feilen en kan gjøre. For slik er det med alle kurer at når man vender tilbake til gammle synder går man oppigjenn og litt mer.
Så er dette noe du kan tenke deg resten av livet så er dette noe for deg. Men sefølgelig kan man jo spise flere karbohydrater når man vedlikeholder enn når man slanker seg.Min erfaring er også den at jo flere ganger man vender tilbake etter synder så går vekten tregere. Jeg har gått rast ned i vekt tidligere men nå strever jeg og tilsynelatene har vekta hengt seg opp .
Gjør det en gang og orntlig som mange her inne har gjort før deg.
Dette er en livstil ingen kur.
Vær opps på at Dine knekkebrød kan hidre at du går ned (min erfaring) kunstig søtning, rømme fløte og ost.Mat med mye salt. Ikke alle tide man går ned selv om man ikke spiser mere enn 20karb, for det er veldig viktig hvor disse karbene kommer fra. Spis meierismør,kjøtt, grønnsaker.
Dette var mine tanker som jeg ville dele med deg lykke til med din nye livsstil

nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat