Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 20:35   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lei av vinter?

Jeg skal ikke si noe om bomring, men så har jeg ikke lappen heller. Men det er da noe med at vi alle er med på å betale for vår egen velstand, forsåvidt. Ikke så dumt, egentlig.

Jeg er ikke noen fan av vinteren fordi jeg hater å fryse, og jeg kan synes det blir litt kleint når det blir for varmt (prøv å bo i en 130 år gammel murbygård midt i asfaltjungelen, Jorkla, så skal du se ), MEN jeg liker at vi har årstider! Det er faktisk når jeg tenker meg om en av mine favoritting med dette landet jeg er så heldig å være født i, at verden skifter drakt hele fire ganger i året! Jeg tror "the novelty wears off" om vi skulle hatt høysommer fra januar til desember.
Og sånn ellers er det ikke verre enn å slenge seg på en Syden-tur om vinteren skulle bli for barsk.
*Positiv*

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat