|
Sv: Mitt liv som gravid på lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.
Oj, veier du ikke mer? Hvor langt er du på vei? Jeg har lagt på meg 20 kg jeg!! Er 31 uker på vei......Men forrige gang la jeg på meg 30, så får håpe jeg slipper det nå som jeg er over på low carb Går det ellers greit med deg og magen? Synes du er flink som skriver ned alt du spiser!
Jeg sliter litt med å holde meg utenfor ketose, merker at jeg har problemer med å holde meg over 30 karber når jeg først er pål lavkarbo, får litt karbofobi, liksom....jeje.....full skjerpings!
Eg syns eg veg nok eg:-P eg er 16 veker på veg no og har så langt lagt på meg tre kilo... Kjenner eg har veldig stor angst for dette med å legga på seg sia eg har bruka dei siste tre åra på å kvitta meg med gravidvekta frå førre gong. Eg la då på meg over 35(!!!) kilo, så det ligg som ei litt svart sky over meg dette med at eg faktisk skal legga på meg litt no... Men, så lenge eg klarer halda det innanfor normalen skal eg vera godt nøgd
Går greit med meg og magen ja, har byrja kjenna liv no det er stas du då? Er alt på plass og pulsen på kvilenivå? Du har jo ikkje mange vekene att! Spanande!
Skjønar for så vidt godt dette med å ha problemer med å halda seg utav ketose. Kjenner eg er litt slappare i strikken når eg et litt karbar i form av frukt og knekkebrød. Vegen er ikkje lang til ei skive, så kjenner på den karbofobien du skriv om. Men, som eg las i ein anna tråd her, så hadde me ikkje overlevd som art hadde det vore farleg med ketose under svangerskapet, så det er ikkje å ta så tungt trur eg. Om vekta mi vert faretruande høg skal eg nok strama litt meir inn på karbane eg og.
Håpar du får ein fin fredagskveld bigmun! Koseleg at du stikk innom
|