Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 18:00   #297
HeleneV
Medlem

HeleneV sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Molde
HeleneV er på en erverdig vei

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Å,nei da! Ble satt på venteliste i slutten av oktober, så har jo kommet litt på vei!
Har mann og barn og masse huslån, så noe privat blir det ikke!
Har BMI på 35, men vanskelig regulererbar, insulinbehandlet diabetes2, betente hofter og ødelagte knær gjør at det gir meg oppstart ifb operasjon innen garantidato!

Trenger å miste minst 35kg og har etter x- antall slankekurer gitt opp å håpe at jeg skal klare det selv!

Om du titter i journalen min på side 239, #5962, finner du brevet jeg la ved henvisningen til GBP!

Tenkte å sende overvektsteamet på Bærum sykehus et nytt brev snart og fortelle at jeg nå må øke og øke insulindosen og at jeg får sår på hornhinnene av det høye blodsukkeret! Aner ikke om det får meg lengre frem i køen, men det skade ikke å opp datere dem litt uansett!

Uff, nei.. Jeg er nok i den heldige posisjonen at jeg har kapital i bakhånd, eller kan (bør) ta opp noe særlig mer lån jeg heller. Sykepleierlønna er ikke sånn veldig fet nei...Og ikke fant jeg meg en rik doktor til mann heller (Men jeg fant meg en veldig kjekk sykepleier-mann da...)

Skal lese i journalen din, jeg.

Ikke noe særlig med dia'n din da. Håper GBP/vektreduksjon vil hjelpe på diabetesen din! Håper at dette kan "trøkke" deg lengre frem i køen.

Forøvrig vet jeg det er det flere som har hatt god erfaring med kombinasjon Humalog/Lantus når de har uregjerlig blodsukker... -Men vektnedgang er jo ENDA bedre!!!!

HeleneV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat