Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 17:47   #74
Aggzy
Juniormedlem

Aggzy sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sunnmøre
Aggzy er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Tusen takk! Ja, veldig kjekt å være mange for motivasjonen og inspirasjonens del. Er klar som et egg til å begynne både med trening og endret kosthold. Har forsåvidt endret kosthold i den forstand at snop, brus og sjokolade er kuttet ut. (Bare DET er en enorm forandring hos meg!) Driver og leser Hexebergs bok nå for å lære mer. Skal noe gjennomføres her i huset, må jeg vite nøyaktig hva det går ut på. Og lesningen så langt er MYE mer interessant enn jeg hadde våget å håpe på! Det vi hadde av ernæringslære og fysiologi på sykepleien var jo av den "gode gamle" lærdom. Mens Hexeberg gir meg svar, de logiske svarene, som jeg har savnet hele tiden. Nå skal jeg fokusere litt på å spise som en bjørn; jeger og sanker. Men jeg vet at største problemet mitt vil være å få i meg nok fett... Hater smør, lett/helmelk, fløte osv... Så det kan bli en interessant utfordring. Gratulerer til dere som allerede har gått ned mye, og lykke til videre til dere som begynner eller holder på. Sammen når vi målene våre!

Aggzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Drømmen er 70... Uansett framgangsmåte. Svar med sitat