Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 16:28   #3
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Virker det virkelig?

Opprinnelig lagt inn av Tøvsjur, her.

Har spist lavkarbo mat i fire dager nå, og kom hjem med en baconkrisp fra kims i dag (0g karb) Da utbrøt mannen" skal du spise detta når du slanker deg?
Måtte forklare at jeg har kuttet ut karbohydrater og ikke fett. Han fortalte da at en på jobben hans hadde spist mat med lite karbohydrater i over ett år, og han ble bare fetere og fetere. Mannen påstår selv at han er i ketose hele tiden.

Så nå ble jeg veldig i tvil hva jeg skal gjøre.... Vanskelig hvis ikke han søttter meg, og vanskelig n¨år man får høre sånt....

Hei Ja, jeg kan love deg at det virker! Har et levende bevis i huset(sambo) som begynte med lavcarbo,høyfett i mars i fjor. Det er jeg som lager maten, og jeg kan love deg det fløt i fett I dag er han 28kg lettere, og en meget slank mann

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat