Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 16:23   #26
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som har erfaring med CampKilo?

Opprinnelig lagt inn av roger1970, her.

Jeg har stor og god erfaring med CampKilo produktet. Har hittil gått ned 36+ kg på dette.Bruker pulver for å komme meg ned i vekt.Skal på lavkarbo etter endt kur.
Lavkarbo er den ikke hvis man regner at man må ha max 50g om dagen,men lav kalori er den.Mange som blander sammen disse to termene hører jeg.

Du blander nok termene litt du også.

Lavkarbo regnes ned til ca 150 kh. Man har også en grense hvis man er under 72 kh hvor man ikke skal trenge å redusere fettinntaket.

Også til slutt, ketogen lavkarbokosthold. Det er her de aller aller fleste blander korta veldig. Mange tror at lavkarbo må være ketogent.

Ketogent kosthold betyr at du skal være i ketose. Typisk da er å ligge på 15-20 karbo pr døgn. Men mange er i ketose opptil 50. Har også lest flere steder at du kan være i ketose helt opptil 100, men det får man ikke målt med ketostix ettersom det ikke er ketoner i urinen.

De aller fleste som er på ett ketogent kosthold er enige om at 15-20 er det beste i forhold til optimal forbrenning i tilegg til at man har rom for de fleste vitaminer og mineraler av grønnsaker og bær du kan spise.
Da er det oppklart hehe

Når det gjelder det pulvergreiene folk spiser, det er klart det funker. Typisk pulverkur er vel godt under 1000kcal i døgnet.
Om det er sunt, jeg tviler. Men som du sier selv, det er ikke opp til meg å bestemme hva du vil gjøre for å gå ned i vekt.
Selv har jeg gått ned 20 kilo på ren god mat og kunne aldri i verden tenkt meg å bruke pulver. Men om det funker for deg så kjør på

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat