Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 15:23   #1151
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

PÅ min nye tlf er det svært lett-touchskjerm-å komme borti feil ting. Hadde greid å slette abonnementet på denne tråden, glemt at det skjedde og dermed trodd ingenting hadde skjedd her inne siden jeg var her sist, siden den ikke dukket opp på kontrollpaneletøøøøøø-FEIL! Her hadde skravla gått uten meg

Monica, vi må spise når vi er sultne, kroppen min har en "må ha mat hele tiden" dag i dag- fyller på med fett og grønnsaker , så går det greit, sulten tror jeg ikke det er bra å være for lenge!

Happylady, jeg har verdens enkleste forslag til deg: Kjøp disse nye marinerte ostene som har kommet, med tineostebiter i urtemarinade eller jarlsabergost i chilli og hvitløkmarianade. De første månedene brukte jeg kun marinadern over salaten, men nå bruker jeg noen ostebiter også-går helt fint! SÅ godt, SÅ enkelt og SÅ mye mer mettende salaten blir

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat