Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 12:55   #7
LanoGakkGakk
Medlem

LanoGakkGakk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Med fokus på trening!

Jeg har satt 30 kg som et tenkt antall kilo å gå ned i vekt, men fokukset mitt er at jeg helst vil bli i superform og at trening skal bli en skikkelig integrert del av livet mitt, og tenker i den forbindelse at jeg egentlig ikke vet hva vekten vil vise når jeg er fonøyd med formen og fettprosenten min.

Det har vært skikkelig nedtur de siste par ukene da formen har vært så elendig at jeg har blitt andpusten av å ta på meg skoene, og dagsformen har vært i retning av å ligge mesteparten av dagen på sofaen uten krefter til å gjøre vanlig husarbeid engang.

Formen har så vidt steget de siste dagene, så jeg håper det er begynnelsen på noe bra. Jeg vil SÅ gjerne trene, og lengter etter løpeturer på fjellet, og jeg har fullt utstyr med vekter, vektbenk og tredemølle hjemme, men foreløpig støver de ned...

Jeg er veldig interessert i hva du spiser, og hva du trener og hvordan du legger opp alt sammen

Jeg er egentlig ikke ute etter direkte slanking (selv om det er en nødvendig del av planen min sånn som jeg har endt opp) men etter å få et aktivt liv, være frisk, sunn, spenstig, og i gooood form!!! Det er min største drøm for tiden

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat