Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-11, 09:39   #703
Benedictee
Medlem

Benedictee sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Dag 5 uten sjokolade, håper det holder lenge nok til at suget forsvinner. Lever altfor mye på kylling, noe som ikke nødvendigvis er optimalt på denne kosten, men det er det jeg foretrekker, så får det heller være slik i noen dager. Heromdagen laget jeg svinestrimler med brokkoligrateng hvor jeg hadde hevet oppi masse salatskinke, det var knallgodt.
Har det også veldig travelt om dagen med flytting og full jobb, så jeg ser at de gode måltidene erstattes av kjappe buffalowings og denslags, men det funker jo. har iallefall kvittet meg med et par kilo denne uka selv om det sikkert bare er vannbeholdningen fra de siste tre ukene hvor jeg ikke var flink i det hele tatt.
Dessuten, sydenturen i august er bestilt så det er faktisk ingen kjære mor lenger nå. I tillegg skal jeg prøve å konkurrere litt med min slankeopererte venninne. Hvis hun skal ned, skal pokker jeg også ned. har bestandig vært litt mindre enn henne og det har jeg absolutt tenkt til å fortsette med :P Her gjelder det å finne alle mulige små metoder for å lykkes, selv om de kan virke egoistiske.

Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat