Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 21:49   #15
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 45
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Kriterier for å få slankeoperasjon?

Opprinnelig lagt inn av sam03, her.

gratulerer med vel gjennomført operasjon. så deilig.
jeg vet at det er lang tid på å få operasjonen offentlig,det er derfor jeg vil igang med å få satt meg opp på lista jeg må nok vente leeeenge, da jeg ikke har noen tileggs problemer. foruten at jeg kan håpe at de tar hensyn til at mine psykiske problemer som blir forverret av at jeg er tjukk.da jeg sliter med deprisjon,sosial fobi, unnvikende personlighetsforstyrrelse og paranoid.må nevne det til legen,ja.og håpe.

lykke til videre med vekt nedgangen din.håper alt går flott for deg.håper å høre mere ifra deg her inne på forumet.spennede å følge deg, på vei nedover i klesstørrelser.

Takk for det

Ja om man har tilleggsproblem av psykisk art så bør dette også telle, håper det ordner seg
Du kan lese journalen min om du ønsker, skal prøve å oppdatere så ofte som mulig, link ligger i signaturen min

Lykke til