Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 21:39   #1146
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei eurojente! kjekt at du stikker innom. jeg tror at hvis du er tålmodig kommer dette til å løsne seg. det er jo litt av en omveltning fra eurodiett til lchf. kroppen din hadde sikkert akkuratt vendt seg til lite kalorier. men gi den litt mer tid så skal du se at det får fart på sakene. Drikker du nok vann? så vidt jeg har fått med meg bør man ha myyye mer vann på lchf enn på eurodiett? uansett, lykke til! og stikk innom her så mye du vil

monica og titti: jeg er jo sik selv, skyr forumet når jeg er nede. apropo sist time jeg hadde, hvor jeg fant ut av det samme dag som timen var, hadde jeg egentlig ikke lyst å gå. men det var en skikkelig motivasjonsboost. Så det kommer kanskje litt ann på hva man trenger? og monica, om du er sulten, så synes jeg du skal spise. du trenger jo gjerne ikke så mye, men en bar eller brownie er jo ingenting uansett. litt tullete og måtte gå rundt sulten tenker jeg? husk at vi skal holde ut en stund og om du vet at du spiser de rette tingene er jo sulten reel og at kroppen faktisk trenger næring.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat