|
Sv: Jeg er sååå trøtt
Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.
Går vekten ned?
Jeg merker denne gangen at jeg raser ikke ned i vekt, som jeg pleier. Har ikke kommet i pluss verken på energi, friskt hår, hud eller andre ting som jeg forventer skal begynne å sprudle etterhvert - heller motsatt. Jeg er supertrøtt, og har vært så utrolig energiløs de to siste ukene at jeg knapt nok har klart det aller mest nødvendige av daglige gjøremål. Skrekkelig!! Håper det snur. Har hatt to dager innimellom da formen har vært ålreit. Pøser på med vann, vitaminer og grønnsaker..... og fett!!
Jeg har gått ned 4 kg siden jeg startet for tre uker siden, og trekker en i fra vannet, så er det kanskje 2 kg. =,5 kg pr uke.
Skal ned 20-25 kg. Så det er jo en vei igjen.
Synes ikke at håret mitt er så fint og jeg lurer på masse ennå.
I tillegg til å være trøtt lurer jeg på:
Alle sier spis fett, fett, fett. Men når en ser på hva kjendisene spiser eks. frokost: Hexeberg, dahlqist Dag. Viljen eller hva det er : spiser jammen ikke så ulikt andre etter mitt syn. Og Dahlqist sa hun ikke spiste så mye fett, siden hun ikke skulle ned så mye nå, DAg V: drakk en smoothie uten noe meierismør, men cocosa og Udo's choice og Hexeberg: lite smør. Er det slik at de selv velger mindre fett eller en annen fettype: oljer.
I Hexeberg sin kostplan for henne som skulle ned fra over 200, er det heller ikke mye fett. Hun skulle steke i ca. 2 ss fett i løpet av en dag. Og det høres ut som mye mindre enn det mange får i seg......
Jeg bare lurer. Jeg ser ikke på en kalori og tenker at faktisk spiser jeg muligens for mye.......ikke vet jeg
gjesp......
men vil ikek gi opp
|