Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 19:33   #28
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sær i matveien, noen som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Helt siden da jeg var liten har jeg vært allergisk mot melkeprotein, riktignok i "perioder"(perioder da jeg ble litt eldre. Men jeg var allergisk mot, hva skal jeg si, det meste, fra jeg var liten og godt uti barneskolen. Uansett allergisk da,(rettere sagt hyperallergisk, og ikke bare melk. Men det var jo det største problemet for min stakakrs mor da jeg var allergisk mot morsmelk, morsmelkerstatning og melkeprodukter...). Men i de senere årene har reaksjonene, på meieriprodukter, artet seg litt annerledes i forhold til tideligere. Det forandret seg for 3-4 år siden. Da jeg snakket med min daværende lærer i kost og ernæring, sa han at de reaksjonene jeg hadde nå, lignet mer på laktoseintoleranse, enn melkeallergi. Hadde vært fint å hatt noe som hjalp på reaksjonen, men siden det sikkert er intoleranse, har det vel ingen effekt på meg..?

Jo, i pakningsvedlegget står det proteinintoleranse også Vet ikke om det har noen effekt mot laktoseintoleranse (reaksjon på melkesukkeret), men det har åpenbart en effekt for mannen min som reagerer på proteinet.

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat