Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 17:18   #22
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Dette selvbildet ...

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Jeg har det motsatt. Tror at jeg er så mye slankere enn jeg er og kommer nesten på gråten hver gang jeg ser speilbildet mitt, eller bilder av meg selv. I tillegg så sier alltid hodet mitt en mye lavere vekt som første forslag når jeg skal komme på hva jeg veier..... Og nå synes jeg jo at jeg jeg er blitt supertynn etter at jeg har gått ned 3 kg, men så kvepper jeg da når jeg ser meg i speilet... Har vært overvektig og økende til fedme de siste 10-12 årenene spesielt ....

Og prøverom og det å kjøpe klær.... Jeg blir like sjokka hver gang jeg ser hvor store klær jeg faktisk må ha, og det ender nesten alltid med at jeg ikke kjøper noe som helst for alt ser like grusomt ut.

Snåle greier.

DER ja, en til som meg, som henter alt for små klær og blir forbauset når de ikke passer he he. Men tror ikke det er negativt å tro seg litt slankere enn man egentlig er da.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat