|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Stoooor klem tilbake, Monica. 
Vi har alle slike dager. Da har jeg en tendens til å sky litt unna forumet her, rare greier, det er jo egentlig da man trenger støtte...hmmm...
Var på vekta i morges og det står på stedet hvil, trodde liksom det skulle rase nedover jeg...hehe, vet jo det går sakte, men blir alikevel skuffet, opp og ned på vekta hundre ganger, håper jeg får glimt av et nytt tall. Helt håpløs.
Vil så gjerne vise til gode resultater....og har lyst til å avlyse timen hvis jeg ikke har gått ned noe siden sist liksom. Håpløs, ja jeg vet. 
AKKURAT sånn har jeg det også. Men veldig greit at jeg var frustrert her inne igår for jeg fikk så mye god støtte idag!
Rart man bare vil være for seg selv når ting går litt skeis.....
Skal egentlig ha kontroll neste uke, men kommer til å flytte timen til om en mnd. jeg. har vært så mye syk og litt av og på, så da vil jeg heller vente! Det er jo ikke vits å betale nesten 600,- for å se at jeg ikke har gått ned....selv om jeg vet det er oppmuntrende å gå på kontroll. Tror denne gangen jeg trenger litt mer tid før neste veiing på klinikken.
Har vært like kjesken og sulten idag, men idag orker jeg ikke bry meg om det dumme suget. Men er så sulten.....har spist når jeg har blitt sulten, men blir jo det etter bare 2 timer idag. Drikker vann og te for å holde ut en time ekstra. Jeg får spise mye fisk og brokkoli til middag, så håper jeg å være mett for kvelden. Skal trene ikveld...så vi får se!
Lykke til Eurojente, høres ut som kroppen din jobber på! Bare la den få tid. Har lest om andre på ditt opplegg at det kan gå opp til en måned før det "løsner" og kroppen lar seg selv kvitte seg med fettet....