Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 16:12   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dette selvbildet ...

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Heldigvis har jeg det ikke slik at når jeg ser meg i speilet ser jeg bare bublemage og lår. Da ser jeg jo en flott Vibeke, så det har ikke noe med selvtilliten å gjøre. Det er bare at bildet fra meg før henger igjen!
Så jeg tror Photometoden må til her altså. Et stort speil hjemme som jeg kan studere meg i hver dag slik at jeg blir kjent med denne Vibeke.

Jeg har aldri hatt helfigursspeil før (men det var på de to siste stedene jeg bodde store speil på badet hvor man ser alt fra hofta og oppover, forsåvidt), men jeg bestemte meg da jeg flytta nå sist for at nå skulle det til! Jeg vil se HELE meg når jeg prøver klær etc. Så jeg kjøpte meg mitt aller første helfigursspeil, og det har jeg hengt sånn at jeg går forbi det dagen lang, i gangen på vei til både do og kjøkken .
Men selv om jeg ikke tenker på meg selv som tjukk lenger, så blir jeg ofte litt overraska når jeg prøver klær i butikker, og det har hendt jeg har spurt om det er juksespeil, for SÅ slank er jeg da ikke .
Men jeg tror det ligger veldig mye i det å tørre å konfrontere sitt eget selvbilde. Står du foran speilet og bare ser elendigheten, se en gang til! Legg merke til hva som er fint ved akkurat din kropp, og fokuser på det. Og hold fokus! Har du stor mage, så har du kanskje flotte pupper! Og er det dager jeg synes jeg at jeg ser litt stor ut i speilet eller på et bilde, så er det faktisk ofte så enkelt som at jeg må se hodet i forhold til kroppen, og da er jo ting som de skal være! Og det å kle seg flatterende er et must! Fremhev det som er pent. Da både ser og føler man seg bra ut, og det er en hvers privilegium og rett, å føle seg flott uansett størrelse .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat