Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 13:37   #1142
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Stoooor klem tilbake, Monica.
Vi har alle slike dager. Da har jeg en tendens til å sky litt unna forumet her, rare greier, det er jo egentlig da man trenger støtte...hmmm...

Var på vekta i morges og det står på stedet hvil, trodde liksom det skulle rase nedover jeg...hehe, vet jo det går sakte, men blir alikevel skuffet, opp og ned på vekta hundre ganger, håper jeg får glimt av et nytt tall. Helt håpløs.

I dag skulle jeg egentlig på trening før jeg satte meg ned med studiene, men fikk sånn mageknip på vei til SFO at jeg bare måtte snu etter at jeg hadde levert gutten på skolen. Men det gikk seg til etter en tur på do og to paracet. Så nå har jeg fått trent litt zumba (dvd), støvsuget og ryddet og levert inn ukesoppgaven.

Om en måned har jeg time på Hexenbergklinikken, sitter og tenker at jeg håper jeg har gått ned en kilo til da, det er jo mulig, men hva hvis ikke, det er jo ikke min feil, men alikevel føler jeg liksom på det. Vil så gjerne vise til gode resultater....og har lyst til å avlyse timen hvis jeg ikke har gått ned noe siden sist liksom. Håpløs, ja jeg vet.

Ha en fin dag da, dere, må springe videre her.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat