Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-11, 13:17   #8
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Dette selvbildet...

Hihi, jeg kan ikke hjelpe DR Hetland på LIndbergklinikken synes det var morsomt å treffe noen som hadde det omvendt enn de fleste i hodet sitt. Jeg har nemlig aldri helt forstått at jeg er overvektig, i voksen alder,. Var et normalvektig og søtt barn, men ble kalt fet av mobbere i mange år, trodde på dette til jeg var rundt 19, da fikk jeg en tid daglig høre så mye pent om kropp og utseendet(og personlighet) at det satte seg faderullanmeg fast Har jo fulgt med på vekten i perioder og uuups oppdaget at her må det slankes, pga av dårlige tall på vekten, er jo ikke dum, vet hva jeg bør veie. Men inni meg har jeg ikke vært overvektig siden jeg var 19, nå er jeg 35. Bilder , tall på vekten og klær som ikke passer har fortalt meg noe annet. Snakk om raring jeg er altså. Håper jeg kan få holde meg på den vekten jeg tror inni hodet mitt jeg er når jeg er ferdig denne gangen.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat