Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-05, 17:53   #6
chablis
Medlem

chablis sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Antall måltider pr dag.

Opprinnelig lagt inn av Aline

om du føler deg passelig mett av dette så er det ikke for mye det viktigste er vel at det ikke går for lang tid imellom måltidene, og det gjør det ikke hos deg

personlig så rekker jeg ikke å få i meg så mange måltider... frokosten min er så mektig at den holder til lunsj, også blir det middag og kanskje en bitteliten kvelds. (blir et ekstra måltid om jeg trener styrke)
men ikke følg mitt eksempel, det er litt få måltider synes jeg, men akkurat nå er det det som funker best med min timeplan. jeg får nok mat iallfall

Høres betryggende ut! Jeg har en fysisk krevende jobb, og jeg blir helt tom om jeg ikke spiser mellom 6.30 og 12, selv om jeg har en solid/proteinrik frokost. Og pga jobbens beskaffenhet, er det ikke mulig å framskynde lunchen, og da så..
Men jeg synes kveldene er den største utfordringen, får innimellom bra søtsug når ungene endelig er i seng. Belønningsteori, kanskje? Takk for innspill!

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat